"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2014.01.10. 22:45 futaszabi

Sub 120

Újabb fordulóponthoz érkezett az utazásom. Több szempontból is.

Egyrészt felkapott a nyomtatott sajtó: megjelent két fotóm és a fogyásom története dióhéjban a Biotech Your Body Magazinban. Nem tagadom jó érzés volt fellapozni az újságot a Biotech boltban és meglátni magam. Annyira izgatott lettem, hogy az eladó srácnak meg is kellett mutatnom rögtön. :) 

Másrészt (igaz, mint erre Csabi felhívta a figyelmem, 10 nap késéssel), de csak elértem, amire titkon vágytam. Első körre legalábbis. 119.9 kg ezentúl az egyik kedvenc számom.

Mostanában ilyen nosztalgikus hangulatban vagyok és sokszor hagyja el a számat -talán már túl sokszor is-, hogy ha valaki 1 évvel ezelőtt azt mondja, hogy..., akkor azt jól kiröhögtem volna. Tavaly januárban kisebb gondom is nagyobb volt annál, minthogy a fogyással foglalkozzam ilyen szinten. Aztán eljött a február és megszületett Ábel. Két gyerekes Apuka lettem, sokkal nagyobb felelősséggel.

Őszintén szólva nem is emlékszem, mi indított el. Pedig elég fontos lenne emlékezni rá. Gondolom a fantasztikus memóriával megáldott Feleségem majd felidézi, hogy mi indokolta Csabi felkeresését. Az elmúlt időszak egyik legjobb döntése volt. Nem csak egy nagyszerű emberrel vettem fel újra a kapcsolatot és váltunk barátokká, hanem sokkal egészségesebb is vagyok, mint arra valaha is gondoltam. Elmélyültem az étkezéssel kapcsolatos kérdésekben (nagy lendületet adott ennek a dolognak a Dórival való beszélgetésünk) és elkezdtem komolyabban foglalkozni a funkcionális edzéssel. Ne gondold azt, kedves olvasó, hogy valami expert lettem ebben a témában, dehogyis. Ahhoz képest persze mindenképpen, amennyit az egészről tudtam korábban.

Olyan dolgokat tapasztalok nap, mint nap, amelyek erőt adnak, hitet és végtelen motivációt: tegnap például a rúdra kapaszkodva (persze némi lendületet véve a step padokon), de felhúztam magam úgy, hogy a karom derékszögben volt több mpig. Persze, ez normális esetben nem olyan nagy szám, de aki életében nem csinált még egy szabályos húzódzkodást, az örül a rész sikereknek is.

Az étkezésről még egy szót: ennyire tudatosan és egészségesen még soha nem étkeztem életem során. Dórinak csak egy szimpla beszélgetésnek tűnhetett, amikor leültünk az Arenában pár percre, de nekem nagyon sokat jelentett, hogy visszaigazolta: jól csinálom. Az akkor elhangzott néhány tanácsának eredménye: 4 kiló. Hihetetlen, hogy az étkezésnek mennyire fontos szerepe van a fogyókúrában és most már belátom: a mindennapi élet során is. Tényleg 70% étkezés, 30% edzés a jó fogyókúra alapja.

Eddig -33 kiló az eredmény, azonban messze vagyunk még az út végétől. Megyünk tovább közösen, mert "...az én kitartásom, de a közös sikerünk..."!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr935751985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása