"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2014.07.06. 13:28 futaszabi

On the road, baby...

Régen jelentkeztem, mert valami ütősről akartam újra postolni. Mostanában a futás nagyon komolyan begyűrűzött a mindennapjainkba. Voltunk Gödöllőn egy futóversenyen, ahol futás közben is készültek fotók. Néhányat feltöltöttem már a FB profil alá, de csináltam egy during montázst is.

A két kép között különbség:

  • 52 kg (153 --> 101 kg),
  • kb. 500 kilométer futás,
  • nagyjából 100 Spartan edzés (edzőtermi és otthoni),
  • több óra filozofálás magamban és Csabival, illetve elsősorban a Feleségemmel,
  • étkezés kialakítására és aztán annak betartására fordított több óra,
  • szenvedés, lemondás, megkönnyebbülés,
  • vérnyomás stabilizálódás,
  • vérkép normalizálódás,
  • stb.
  • negatív hozadék nincsen. :)

 

Mindenkit csak bíztatni tudok a változtatásra. Ha szükséged van támogatásra vagy csak át szeretnél billenni egy holtponton, szívesen válaszolok mindenkinek! Ez itt nem a reklám helye. Én is elkezdtem valahogy. Merj kérdezni, mert néha csak egy jó szó hiányzik, hogy belekezdj!

Úton_0706.jpg

 

Hiszek abban, hogy kevesebb, mint egy hónap múlva egy nagyon komoly hírről fogok tudni beszámolni. Most ezért hajtok, megteszek érte mindent. Hála Istennek, még mindig mellettem, akik eddig támogattak! Köszönöm nekik és azoknak is, akik nem támogatnak: tőletek nyerek energiát meló után az esti edzéshez ;)

A támogatóimnak: ha TI Velem, akkor ki ellenem?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr866477615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása