"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2014.06.17. 07:44 futaszabi

Tiszta víz

101.4 kg voltam néhány nappal ezelőtt. 153 volt a súlyom, amikor először megmért a mérleg. Ez kb. 52 kg súlycsökkenés. Elvesztettem a teljes testsúlyom 30%-át.  Megoszlanak a vélemények ezzel kapcsolatban. Félreértés ne essék, jól esnek a bíztató szavak mellett az aggódó felhangok is. DE! Szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba egy blog bejegyzés formájában, hogy ne kelljen egyesével magyarázkodnom.

Szóval, amikor az egész programot elindítottuk Csabival, akkor volt egy nagyon komoly kikötésünk: nem mehet az egészségem rovására. Ez persze elég tág fogalom, mert mi az, ami már az egészségre ártalmas? Túl sok edzés? Túl kevés energiabevitel? Kőkemény gyakorlatok?

Van egy kitűzött célunk, amit csak azok tudnak, akik jártak már nálunk mostanában ( ki van plakátolva az egész ház...), illetve a Feleségem és Csabi. Ezért a célért kezdtem el az egészet csinálni, ezért küzdök nap, mint nap, ezért öltöztem fel totál kedvetlenül tegnap este és toltam le 6 kilométert, ezért megyek ma az edzőterembe, ezért tekerek majd át Gyömrőre Street Workoutolni és folytathatnám a sort.

Az első lépcsőfok, ami egyben a korábban kitűzött cél is: nagyon közel van. Igen, időközben célról módosult első lépcsőfok kategóriába. Mert nincsen megállás, komoly terveket forralok, forralunk. Nem tervezek a végtelenségig fogyni, nem akarok bizonyítani a továbbiakban senkinek, semmit: eddig is csak magammal "versenyeztem", nem másnak akartam elsősorban bizonyítani. Átalakítom a testem inkább.

Látni kell, hogy ha az ember beteszi a munkát, akkor ki tudja venni a gyümölcsét is. A következő szavakért Csabi és Dóri is a fejemet fogja venni, de muszáj leírnom. Az étkezés során eljutottam egy olyan stádiumba, hogy ha kevésbé figyelek, akkor sincsen baj. Belefér egy túró rudi, pár kocka étcsoki, néha egy - egy karika szalámi vagy éppen rántott tök. Nem vagyok szent, nem is akarok annak látszani. Ember vagyok, aki néha hibázik. Nem mondanám bűnözésnek, nincsen lelkiismeret furdalásom. Miért nincsen? Mert tudom, hogy a szervezetem katabolikus állapotban van a legtöbb esetben és elégetem a következő edzésen a bűnözve elfogyasztott ételeket. Hogy minek szívatom magam? (Igen, szívatom, mert egy - egy karika szalámi ledolgozása az edzésen dupla erőbedobást igényel.) Mert nem rohanok sehova. Az idő nekem dolgozik és ha Csabi néha elégedetlen is a leadott súly mennyiségével, azért titkon ő is tudja, hogy itt már azért nem olyan könnyű, mint 150 kilós koromban, amikor olvadtak le a kilók rólam. Dolgozom becsülettel, amikor bekapok egy kocka étcsokit pontosan tudom, mennyi fekvőt kell megcsinálnom pluszban. De nem pofázok, hanem szépen megcsinálom. Heti szinten legalább 3-4 alkalommal edzem, nincsen rossz érzésem alapvetően. Tudom, hogy hiba, de egyelőre nem versenyre készülök.

Alkoholt nem iszok már 9 hónapja, meglehet, soha többet nem fogok. Szénsavas üdítőket is hanyagolom, nagyritkán egy alkoholmentes sör fér bele, de csak a feeling miatt. Alapból vizet iszom, edzés után izotóniás italt, ha eszembe jut. Futás és edzés közben nem szoktam inni: nem helyes feltétlenül, de így szoktam meg. 

A BMI számom (megjegyzem nem érdekel a testtömeg index mérés) szerint még mindig súlyosan elhízott vagyok és a korrekt súlyom: 75-92 kg között lenne. Ezért is egy baromság testtömeg indexet méregetni szerintem. Nem akarok 92 kg lenni, nem kell megijedni. Nem fog elkapni a gépszíj, tudatos vagyok és szerintem Csabi sem engedne 95 kg. alá.

Summa summarum: köszönöm az aggódó szavakat, tényleg jól esnek. Senki ne érezze úgy, hogy ezzel a posttal szeretnék visszavágni, mert már unom, hogy velem foglalkozik. Sőt! Csak a megnyugtatás vezérelt. Nem vagyok beteg, soha ilyen egészségesnek nem éreztem még magam. Még egy kicsi hátra van az első állomásik, aztán majd beszámolok az újabb célokról, ha eljutottam ide.

Továbbra is számíthatok a szakemberek segítségére, nincsen mitől tartanom: Nagy Dóri (legtöbb esetben virtuálisan, de bármikor élőben is) és Hegyi Csabi (legtöbbször élőben, de bármikor virtuálisan is).

Köszönöm az eddig velem töltött idejüket! Biglike! :) 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr226300226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása