"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.06.06. 21:28 futaszabi

Amikor jól esik

Futottam ma egyet és a végén olyan jó erőben éreztem magam, hogy lenyomtam 2x10 fekvőtámaszt is. 

A nap tanulságai: (FIGYELEM! Erősen szubjektív felsorolás következik! Kockázatok és mellékhatások tekintetében kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!)

  • ami bentről szemerkélő eső és az almafa alatt melegítve is annak tűnik, attól szarrá lehet ám ázni!
  • ha esik nem állunk meg, hanem futunk és a végén örömmel konstatáljuk a szép eredményt!
  • néha érdemes a körpályán ellentétes irányba is futni, mert sokkal rövidebbnek tűnik a kör!
  • a jó zene, jó eredményre sarkall!
  • ha szúr az oldalam, nem mindig kell megállni feltétlenül, mert ha legyőzöm az érzést örömmel tölt el a végeredmény!
  • lehet gyorsan is sétálni, ami már szinte kocogásnak tűnik!

Csuda dolgok történtek ma velem. Betértem a KÖKI Terminál Scitec Nutrition boltjába és egy végtelenül normális, segítőkész eladóval / tanácsadóval találkoztam, aki annak ellenére, hogy a beszélgetés elején leszögeztem, hogy most nem fogok vásárolni, csak érdeklődöm, 20 percben összefoglalta, min változtassak étkezés terén, ha le szeretném adni azt a potom 50 kilót, amit elterveztem.

Persze adott tanácsot abban is, hogy milyen termékeket vásároljak tőlük, mindössze havi szinten úgy 15-20k HUF környékén. Valamit ki fogok próbálni, kiváltva egy-egy étkezést, illetve futás után visszapótolni az elveszett energiát, első körben teszt jelleggel. Hoztam egy próba fehérjeport, ma este elvesztem a fehérje shake szüzességemet...

Endomondo adatok

A mai nap kedvenc futós zenéje 

Tisztelet az árvízi védekezésben résztvevő futótársaknak és minden önkéntesnek, hivatásosnak. Kitartás!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr125348778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raffay83 2013.06.06. 23:30:38

Hali! Az első 20 perc alatt csak a glikogént, a szénhidrátot égeti el a szervezeted a szövetekből, pont utána kapcsolna át a zsírégetésre.

Inkább kisebb intenzitással, de több ideig tartson az edzés, sokkal hatékonyabb lesz, hidd el. Jól írtad, érdemes próbálkozni az erős sétával nagy távolságokon, ez ráadásul az ízületeket is kevésbé terheli :)

Kitartás, és sok sikert kívánok!
Üdv: Zsolt

futaszabi 2013.06.07. 15:07:06

Hello Zsolt! A helyzet az, hogy a térd fájdalmak után egyelőre keresem önmagam. A futások kevesek, tisztában vagyok vele. Próbálgatom a térdem, legfőképpen a fájdalom küszöbömet :) Kicsit mazochistának hangzik, de már annak is örülök, hogy kicsit gyorsabban tudok menni, mint pl. decemberben :)

A jövő héttől az edzések hosszának növelése lesz a cél.

A tanácsokat köszönöm, igyekszem tanulni a tapasztaltabbaktól.
süti beállítások módosítása