"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2012.10.12. 12:01 futaszabi

Siófok előttünk, Spar utánunk

Tegnap este megpróbáltam időben hazaérni, természetesen nem sikerült. :)

Elővettem a DK-s pólómat és elöntöttek a Spar-os emlékek. Futni akartam, azonnal.

Kibotorkáltam az utcára, (Köszönöm a nyeles telek találmányát és a kiégett izzót a kinti lámpában, plusz a két ugráló boxert!) nyújtottam hosszan, hiszen nagyon hideg volt és elkezdtem futni.

Imádom az őszi és téli hideg estéket: mikor már minden szikrázik a hidegtől, látszik a lehelletem és olyan jó hazaérni a meleg házba. :) Tegnap sem volt ez másként. Hideg: pipa, lehellet: pipa, meleg ház: félpipa.

Szokatlan volt számomra, hogy milyen remek tempóban mentem az elején. Az első utca világos, a keresztutca viszont nagyon sötét: kell egy fejlámpa. Szokás szerint megtaláltam a kedvenc faágamat, ami belóg az útra.

A Fradi kocsma előtt tántorgó tömeg: vazze' meccs van ma? Vagy nyert egy pontot a Fradi és mindenki ünnepel csütörtök este? Tovahaladok. Azért is szeretek futni, mert olyan dolgokra figyelhetek fel, amelyeket kocsiból észre sem vennék. A haraszti rendőrségtől nem messze egy szökőkút található: egy baj van csak vele, hogy nem lehet megállapítani, hogy mit ábrázol.  Én tegnap úgy érzékeltem, mintha két hal lenne, de mókásan nézhettem ki, ahogy nyakamat kitekerve néztem megbabonázva a képződményt, miközben futottam tovább.

Szilárd elhatározásom volt, hogy lefutok egy 5 kilit simán. Sajnos megint jött az oldalszúrás. Véleményem szerint tudományosabban kell étkeznem és innom futásnapokon. Mivel általában este futok, de persze számomra általánosságban is igaz, hogy legfeljebb a futás előtt 3 órával ennem kell. Kipróbáltam 1 órával és 2 órával is, de nekem nem elég. Innom pedig muszáj valamennyit közvetlenül a futás előtt, mert a szervezetem gyorsan dehidratál.

A végén totyogásnak éreztem a futást, pedig átlagban 7:37-es tempóval mentem. Érdekes ez a tempó kérdés: valamivel több, mint 1 hónapja a 8 perces kili is távolinak tűnt, most meg a 7:37et totyogásnak érzem. Ebből is látszik, hogy a fejlődés kitartó munkával töretlen lehet.

Szólj hozzá!

Címkék: spar siófok dk


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr894834621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása