"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2014.02.17. 22:49 futaszabi

A komfortzónán innen és túl

Aludnom kellene, de nem tudok. Kemény volt a mai edzés. Nem pörögtem rá nagyon, de a hétvégén kicsit lelkiismeret furdalásom volt, hogy a múlt héten nem voltam elég kemény. Aztán végül nagyon jól sült el az egész :) Picit aggaszt a súlyom is: természetesen ebben a stádiumban már nem lesz olyan könnyű a fogyás, minden kilóért vért kell izzadnom.

Megint éjszakai műszak után érkeztem, betoltam egy Nitrox Therapyt és vártam a csodát. Nem jött el. Vagy nem érzem, hogy mitől vagyok jobb, ha iszok egy zöld (!!!), önmagát barackosnak hirdető löttyöt. Edzés közben tulajdonképpen nem veszek róla tudomást, de utólag visszagondolva: 24 óra ébrenlét után. 3 óra alvást követően néha még táncolni is van kedvem a feladatok között. Persze ez csak képletes, a valóságban inkább próbálom elterelni a gondolataimat a csetlés - botlással.

A  komfortzóna kérdése mindig eszembe jut edzés közben. Köztudomású, hogy akkor ér valamit az edzés, ha a pulzus fent van és kilépünk a komfortzónából. Legalább kis időkre. Az elején nem mindig ment. Megelégedtem azzal, hogy csináltam a feladatokat, ahogy tudtam. Az addigi mozgásszegény életem után a kilók így is mentek le rólam. Most már nem így van ez. Csökkent a súlyom jelentősen, elment rólam a víz. Meg kell küzdeni minden apró sikerért. A spartan fighter edzésen az ember könnyen komfortzónán kívül találja magát. Az edzés önmagában persze nem hoz megváltást: ha csinálod, csináld becsülettel, mert akkor ér valamit. Csabi ebből a szempontból spártaian gondolkodik: aki nem hajlandó csinálni, az inkább ne jöjjön be az órára, mert a munka nagyon koncentrált abban az 1 órában. A büntető feladatok minden edzésen előkerülnek: nem mész vízszintesig a guggolásnál? Semmi gond, az egész csoport újrakezdi. Nem tartod magad plankben? Semmi gond, mindenki ideje újraindul. Megjegyzem: egy rosszalló pillantás, egy megjegyzés nem hangzik el sosem. Akikkel együtt kezdtem, azok most is ott vannak az órákon. Ez azért jelent valamit. Pedig tényleg spártaiak a körülmények. De ez kell nekünk, szent meggyőződésem.

Csabi egyik kedvenc mondása: Ma sem izzadtál még! Ez odáig fajult már nálam, hogy a tükörben, mint egy lány, nézegetem magam edzés közben. Nem mérek pulzust, nem számolok semmit: egy dolog dönti el, hogy jól edzem-e. Izzadok vagy sem, gyöngyöző homlokkal. Hosszú ujjú pólóban tolom a feladatokat, minden alkalommal.  Jelentem: izzadok. Az eredmény látványos: edzésenként átlag 60 dekától szabadulok meg. Nyilván ne úgy képzeljük el, hogy egy - egy edzés után minden alkalommal ennyit csökken a súlyom is: ettől ez sokkal összetettebb.

Figyelni kell folyamatosan az étkezésre is. Elértem arra a pontra (megjegyzem nem vártam, hogy valaha ez elérkezik), hogy már szenvedéllyé vált a szó jó értelmében az egész. Kezdi életmóddá kinőni magát nálunk, lassan az egész család csatlakozik a mozgalomhoz :) Feleségemmel együtt edzem, az 1 éves Ábel zabkását reggelizik, egészséges sütiket eszünk stbstb

Ha már étkezés, engedjetek meg egy before - after képet. Chokito süti: ronda és finom. 

Összetevők: 3 banán, 6 marék zabpehely, fél adag fehérje, némi étcsoki az íze végett :) Az egészet összekutyulod, kiszaggatod valamivel és sütőpapírra teszed, majd 200 fokon kb. 17-19 perc alatt megsül.

első zabsüti.jpg

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr365819502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása