"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2014.01.05. 18:06 futaszabi

Évindítás

- Tartsd a planket, feszítsd meg a tested. Egy nyílvessző vagy!

- Én is?

- Te egy páncéltörő gránát!

Többek között ez a beszélgetés is elhangzott az év első Arena-s edzésén. 3 lány, meg én. Érdekes pszichológiája van ennek is, hogy a Prímában is általában többen vannak a lányok. Mindegy. 

Odaértem időben, sőt korábban, mint indokolt lenne. Gyors átöltözés. Méredzkedés. 123.3 kg. Kicsit csalódott vagyok. December 31-én edzés végén 121.5 kilót mutatott a mérleg. Feladásról szó sincs. December utolsó napjaiban nyomtam az eddigi legkeményebben: kajában ultra tudatosság, egyik edzés a másik után. Csodálom a Feleségem, hogy milyen angyali türelemmel tolerálja, hogy eljárok gyakran edzeni. Igaz, már otthon együtt nyomjuk esténként a tabatát. :)

Megjött Csabi is, kezdjük az edzést. Zajlik a bemelegítés, a szokottnál oldottabb a hangulat, sokat röhögünk, így kicsit elkerül a figyelem a kínszenvedésről. Tabatara húzódzkodás, kitolás stb az első etapban. Majd nagy szerephez jut a kettlebell is, illetve a 3 egymásra rakott traktorgumi nekem, lányoknak a két nagyobb. Nem lehetek puhány, nem csinálom azon, amin ők, a kettlebellnél is egy mérettel nagyobbat választok, igaz, majd meg szakadok, de ki nem mutatnám. Nem verseny ez, csak valami fajta önigazolás keresés. Túlélem, és ez a lényeg, igaz, a tricepszemet, ha megfeszítem, még most is felnyüszítek.

Átmegyünk a tatamira és hasprés közben medicinlabda visszapöcizés lesz a feladat, végtelen ismétlésszámmal. Majd plank, labdaérintéssel, labdafeldobás - felállás - elkapás váltogatja egymást. Szenvedünk, de már csak röhögünk a nyomorunkon: jó hangulatban telik az óra.

Az elmúlt időszak talán legjobb hangulatú edzése volt. A munkát elvégeztük, szétrobban a testem az izomláztól, legalábbis így érzem, a hangulat zseniális volt.

Edzés végén beszélünk még pár mondatot Csabival: ne adjam fel, ne idegeskedjek a súly miatt, majd alakul ez, csak nyomjam. Lehet, hogy még egyszer leülök Dórival a kajálásról beszélgetni?!

Ja, április 26., Eplény: Spartan Race

Augusztus 9., valahol Magyarországon: Legion Run

Újrakezdtem a futást is, bár egyelőre nagyon tartalék üzemben.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr745736216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása