"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.12.09. 01:26 futaszabi

Szombat reggel - Sunrise edzés

Mit kér a funkcionális edzéseket látogató Mikulásra? Egy edzést. :) Így kerültem szombat reggel a Sunrise Crossfight Arenaba, spartan fighter edzésre.

Megmagyarázhatatlan okból úgy készültem az Arenaba, mintha az első edzésem lett volna. Van egy olyan feelingje a helynek, amitől az ember áhítatos állapotba kerül. Üllőről iszonyat messze van, így sajnos nagyon ritkán fogok csak eljutni, de most kivételt tettem. Szombati munkanap, alig van forgalom. Pillanatok alatt odaértem, a 9:30-as edzésre már ott voltam 8:30-kor az Eurocenterben. Lézengtem egy darabig, majd bementem az Arenaba.

Gyors öltözés, majd vártam az edzés kezdésre. Közben befutottak még páran. Én nyomtam a szokásos rituálét (nem mintha hinnék ebben, de eddig bejött) L-carnitine, méredzkedés félmeztelenül: 123.7 kg. Szinte biztos, hogy rossz a mérleg. Pár nappal ezelőtt még 127.2 voltam, kizárt, hogy lement rólam ennyi, annak ellenére sem, hogy brutálisan leredukáltam a kaját, amiért nagyon büszke vagyok magamra. (Schmidtmiki, kösz a fehérjés tippet!)

Befutott Csabi is, elkezdődött az edzés, amely az 50-es szám bűvöletében telt. Néhány gyakorlat a teljesség igénye nélkül.

1. 10 kg-os medicinnel földről felvétel, vállon átgörget, 180 fokos fordulat guggolás, felvétel 50 ismétlés

2. 10 kgos kalapáccsal 50 ütés jobb kézzel, 50 ütés ballal

3. párhuzamkorláton kitolva függeszkedés

4. fekvőtámasz tartás felső majd alsó állásban, váltogatva

5. plank 10 kgos súllyal a háton

6. 12 kgos kettlebell kitolva séta körbe a teremben

7. traktor gumi görgetés végtelen ismétlés :)

8. 12 kgos kettlebell mellkashoz szorítva, támadó állásban rugózás traktorgumin

9. 12 kgos kettlebell mellkashoz szorítva, csak lábujjhegyen le-fel lépkedés traktorgumin

10. háton fekve 12 kgos kettlebell kinyomás egy kézzel

11. szving végtelen ismétlés :)

12. szving közben oldalra, majd előre - hátra lépkedés végtelen ismétlés

13. kötéllel sinus görbe rajzolás :) 30 mp

stbstb

Az eddigi legkeményebb edzés volt nekem, bár Csabinak nem vallottam volna be. :) Nagyon keményen megizzadtam. A mérleg tuti nem jó, mert a végén -1.5 kgot mutatott. Közeledik a karácsony, venni kell otthonra egy normális mérleget :) Vagy hozatni a Jézuskával :)

Összességében elégedett voltam az edzés munkával. Egyre jobban bírom a planket. 30 mp szinte simán megy már. Pár hónapja ez elképzelhetetlen lett volna.

Hazaértem, elújságoltam a Feleségemnek, hogy mennyit mutatott a mérleg: ő meg sírva fakadt. Nyilván az elvesztegetett 26-27 kilót siratta meg :)

Jövő héten Funkcionális Edzésnap az SCFAban, gyertek, lépjetek ki a komfortzónátokból, ahogy azt én, és számos edzőtársam teszi minden edzésen. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr155682483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása