"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2014.02.12. 20:13 futaszabi

Hannibal ad portas

Régóta tervezgetem már, hogy valami mást is kipróbálok a Spartan Training mellett. Keresztedzésnek tökéletes a spinning és a futás, de arra gondoltunk Csabival, hogy nem ártana belekóstolnom a cross fit-be is. A gondolatokat tettek követték. Hannibal Cross Gym. Hallottam már róla edzőtársaktól, illetve itt tart órákat Horváth Laci is, Csabi őt javasolta. Egy szerencsétlen félreértés miatt elmaradt az edzés vele, azonban korántsem bántam meg, hogy végül meglátogattam a termet. Robival volt szerencsém eltölteni 1.5 órát.

A komplexum amúgy nagyon családias: ahogy beléptem szinte rögtön a küzdőtéren találtam magam. Pici öltöző, pici zuhany. Jó, hogy végre nem egy nagy hodály. Lehet, hogy csak romantikus hangulatban voltam reggel, de jól esett.

Aztán elkezdődött az edzés. Robi szerintem nem veszi zokon, ha leírom, milyen gyakorlatok voltak :)

Bemelegítés: (4 kör)

  1. 3 Burpee
  2. békaügetés végig a teremben
  3. terem végén végig monkey (nekem a vállam miatt kitörés előre)
  4. a terem teljes hosszán guggolás - oldallépés

Köredzés: (10 kör)

  1. 5 húzódzkodás
  2. 5 lábemelés függeszkedésben
  3. 5 szving (24 kg kettlebell)
  4. 5 guggolásból kitolás fej fölé (16 kg kettlebell)
  5. 5 fekvőtámasz
  6. 5 boxra ugrás

Fekvőtámasz gyakorlatok: (2 fekvő - 1 ugrás, 4 fekvő - 2 ugrás...10 fekvő - 5 ugrás)

  1. krokodil fekvő - boxra ugrás
  2. fekvőtámasz, egyik kéz elemel - boxra ugrás
  3. alkartámasz - fekvőtámasz - boxra ugrás

Állóképesség fejlesztő gyakorlatok (4 kör, 20 mp/gyakorlat munka, kör végén 20 mp pihenő)

  1. faltámasztás, futás
  2. karlendítés fej fölé - terpeszugrás
  3. mountain climber

Has (50 ismétlés)

  1. teljes felülés

Robi nagy arc. Elsőre meg nem mondtam volna róla, hogy cross fit oktató. Ugyanakkor nagyon felkészült. Minden gyakorlatot bemutatott, észlelte, ha valami nem megy és rögtön volt alternatíva. Külön jó pont, hogy csinált pár sportot, amiből igyekszik összeszedni azokat a hasznos dolgokat, amiket cross fit edzőként is be tud építeni. Dicséretes, kedvelem az innovatív embereket.

Nem utolsósorban kézilabdázott korábban, rögtön volt közös téma is :)

Ja, megint kedvenc számom van: 115.5. Jelzem, elsőre a kívánt súly ennyi volt: 115. Csak egy pici választ el attól, hogy a legkorábbi álmom valóra váljon. Felemelő érzés, mert ugyan Csabi egyengeti az utam főleg (hol keményebben, hol buksisimivel), a kitartás az enyém. Robival beszélgettük ma edzés közben - előtt, hogy tulajdonképpen teljesen új ember lettem. Hihetetlen vasakarat munkál már bennem, amiről nem is gondoltam volna, hogy belül elrejtve ott van. Felszínre jött és nagyon örülök neki. A célok közben persze alakultak, de mégis jóleső érzés, hogy az első (és ezáltal azért titkon még mindig a legfontosabbnak gondolt állomás) hamarosan elérkezik.

Amiről még mindenképpen szeretnék szót ejteni: Pocak barátom. Nekiállt az edzéseknek, miután sokszor és sokat beszélgettünk az én eredményeimről. Nagyon örülök neki, ahol tudom, segíteni fogom, hogy megmaradjon a kitartása. Hajrá Pocak!

ui.: muszáj egy zenét még idetennem. Robi valami retro cd-t pörgetett ma be a lejátszóba és többek között erre nyomtuk a fekvőket :):)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr215811588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása