"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.11.19. 04:25 futaszabi

800

F1. Vasárnap estig ez a szó (?) a Forma 1-et jelentette. Azóta fordult a kocka és már egy edzőtermet is. :)

Jött az ötlet hét közben, hogy vasárnap este fejezzük be egy cross fit edzéssel a hetet. Egy spárta, egy kézi edzés és egy kézi meccs után adott volt, hogy már csak ez hiányzik a kollekcióból. Emmát hazavittem picivel korábban és még éppen visszaértem a Thököly útra, az F1 Fitnessbe. Nem is volt olyan rossz ötlet, hogy engedjük ki kicsit a gőzt, mert elég hajtós hét volt mögöttem. Geri már ott várt. Úgy voltunk vele, mint utólag kiderült, hogy nem vagyunk normálisak vasárnap este 6-ra edzésre menni, de ha a másik elmegy, akkor mi is.

Nagyon jó kis termet találtunk, tele hasznos eszközökkel. Pár hónappal ezelőtt nem gondoltam volna, hogy örömmel tölt egy egy Synergy 360-s gép látványa :)

Közben egyre csak jöttek az edzőtársak, jó volt látni, hogy nem csak mi vagyunk ilyen elborultak. Megérkezett Zsolt is, akiről elsőre meg nem mondtam volna, hogy az órát fogja tartani. Egy táblára felírt aztán 3 feladatsort és kikerekedett a szemem. Egyrészt, mert sok kifejezést nem is értettem, másrészt olyan ismétlés számokat rittyentett fel, hogy álmodni sem mertem eddig ilyenekről.

A puszta tények. Bemelegítés:

  • 2 sorozat
  1. 10 burpee
  2. 10 felülés
  3. 10 guggolás
  4. 10 fekvőtámasz 
  • Plank
  • Oldal plank
  • Fekvőtámasz, alkartámasz

A gyakorlatsor, ami ezután következett, próbára tett engem, de szerintem Geri nevében is nyilatkozhatok. 2 sorozatot kellett lenyomni a következőkből:

  • 250 ugrálókötél
  • 50 fekvőtámasz (földön kéz felemel)
  • 50 guggolás (16 kg kettlebell fej fölé nyújtva)
  • 50 evezés vagy mély evezés (TRX)

Összesen 800 ismétlés...nem fértem bele 30 percbe, Geri azt hiszem igen: Szép munka, Bátyja! :)

Maradt még egy kis idő, így kezünkbe kaptunk egy kettlebellt és a következő sort csináltuk, megállás nélkül 8 percig:

  • 5 ismétlés: hanyatt fekvés, bell fej fölött kinyújtva. felülés, bokaérintés, felállás fej fölé tolás
  • 10 ismétlés: amerikai szving
  • 15 ismétlés: sumo deadlift (kettlebell guggolás közben földhöz érintése majd áll alá húzás)

Igaza lett Zsoltnak, nem kellett altatni este! :)

Új fajta l-carnitine-t próbáltam ki: pezsgőpor formátum, finom és hatékony: edzés végén 129.0 kg-t mutatott a mérleg.

Úgy gondolom a múlt hét viszonylag jól sikerült, tartottam magam kajában és edzés számban is, ahhoz, ami üdvös lenne. Az év végéig továbbra is cél a 120 kg alá kerülés. Nagy örömömre szolgál, hogy végre elmozdultunk a 130 kgos rémálom határ közeléből és megint lefelé indult el a súlyom. Nem szabad persze türelmetlennek lennem, mert az edzetlenséggel együtt jár a súly nem vesztés is. Amennyi munkát beleteszek, annyit fogok tudni kivenni is. Nagyon egyszerű a képlet!

ui.: vennem kell egy ugrálókötelet. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr55643346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása