"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.09.25. 00:25 futaszabi

Ismerd meg gyengeségeidet, hogy erősebbé válhass

Amióta Spártaizni járok, nagyot fordult a világ: mondhatni új ajtók nyíltak ki előttem. Az ajtón belül nagyon értékes emberekre leltem, akiket remélem hamarosan a barátaimnak tekinthetek. Nem nekik kritika az, hogy még most nem, hanem kicsit óvatosan bánok manapság az ilyen szent fogalmakkal, mint barát. 

A tervem az, hogy sorban "megszólaltatom" őket, főként arra koncentrálva, hogy írják le élményeiket, szenvedéseiket, sikereiket, éljük meg ezeket közösen. Ezzel mintegy folytatva a Vendég Poszter hullámot, mégis kicsit kiegészítve azt. Az első ilyen post Ács Gerié. Fogadjátok szeretettel!

Na mi van mit integetsz?! - Ismerd meg gyengeségeidet, hogy erősebbé válhass

 

Fakyeee! Szombat óta bujkál bennem valami és tegnap meghúztam a hátsó combfeszítőmet vagy combhajlítomat (nem értek hozzá). Jellemző,hogy amikor megfúj egy kis szellő vagy valaki lefingorászik akkor rögtön elkapom az ebolát. Nem érdekel! Tudom,hogy marha kemény lesz a hetem hála edzőtárs barátaimnak, mivel Tomi a facebookon felvettett egy - két programot. A jelenlegi hetem úgy néz ki, hogy

Hétfő: Spárta

Kedd: Pihi

Szerda: Kipróbálom a Prima Welnessben a Cross Fittet

Csütörtök: Spárta

Péntek: Cross Fit

Szombat: Tomi által invitált Boot camp edzés a Margitszigeten

Vasárnap: Fittbalance expo 3 vagy 4 edzés

Teljesen megőrültem, de én életigenlő társasági lény vagyok! J

Benyomtam 1 tonna vitamint és reménykedtem benne, hogy a hétfői spártai edzés lightos lesz. Nos, aki Csabit ismeri, az tudja, hogy ez sosem fog veled megtörténni. Egyszer azt álmodtam,hogy Csabi azt mondja –Okés srácok most 10 perc pihenő, addig nyugodtan üljetek bele ebbe a hintaágyba én addig hozok nektek koktélt és legyezlek titeket.-Hahaha!

 10 lány 3 fiú. Ismét remek arány. Kezdem azt hinni,hogy a férfiak gyávák és/vagy gyengék....vagy csak túl vannak azon, hogy magukat elbírják ezért mostmár csak nehéz vasakat emelgetnek. Szabi dolgozott, Gabi mondta, hogy jön mégsem jelent meg. L

Kriszti, Évi, Andi, Szilvi, Ágiék jelen voltak.

Kis bemelegítés kezdődött különféle fekvőtámaszokkal. Remek érzés az, amikor már a bemelegítésnél azt gondolod, hogy nem bírod tovább. - Gratulálok Ács! Zabáljál nyugodtan szemetet a jövő hétvégén is! - Édesanyám néha azt mondja. - Te visszafele fejlődsz fiam! Persze agyilag. J

A fekvőtámaszok a gyengéim. Rápillantva edzőtársaimra és Csabira erőt merítettem belőlük. Kezdődött a köredzés. 13 állomás. 13 remek állomás mégis 3 állomás volt, ami igazán kifogott rajtam. Ahhoz, hogy erősödj meg kell ismerni a gyengeségeidet. 2 X 30 másodperc és 1 X 1 perc kör.

A fiúknak a fekvőtámasz ugrálás volt. No, ez nekem  gyatrán ment....a többi fiúhoz képest. Nyitod-zárod-nyitod-zárod. A lábaddal is. Mérges vagyok. Legközelebb többet kell beleadnom.

Az oldaltartás az nekem űrgamma. Oldalt fekszel. Két lábad egymáson. Felemeled a csípődet és vízszintesen a lábadat és a kezedet is. Az másik kezeddel alkartámasz. Na, itt büdösbogarasat játszottam mert egyszerűen nem találtam az egyensúlyt vagy ha meg is találtam összeestem. Csabi rohant oda hozzám és azt kiabálta -Na mi van mit integetsz?!- Persze mindenki röhög. Én is. Erőt vettem magamon és megpróbáltam legalább az utolsó 20 másodpercet kitartani.

Kinéztem az ajtón és mosolyogva nézték a showt amit lenyomtam. Andi is jót mulatott rajtam. Égek. Mentem a következő állomásra a kötélhez, hogy bosszút álljak a becsületemen esett csorbán.

Az azutáni állomás a kitörés volt. Ugrás, lábcsere és hajlítod a lábadat. Csabi jött oda és azt mondta,hogy érjen le a földig a térdem. Úgy csináltam és a combom úgy égett, mint még soha. Ezt a gyakorlatot örökre megjegyeztem, hogy hogyan kell helyesen csinálni.

A gugolással még mindig van fejleszteni való de valamelyest fejlődött a technikám. Csabi ellenőrzi is a gugolásaimat és szól, ha megint helytelenül csináltam.

Ezek tények, amin változtatnom kell és úgyérzem megvan hozzá az elkötelezettségem és az elszántságom. Nem keseredek el, mert tudom,hogy menni fog! Pontosabban, precízebben, energikusabban kell végeznem a gyakorlatokat!

Magamat elnézve a tükörben az edzés végére egy szőrös ázott farkát behúzott nyüszítő, kóbor kutyát láttam, de örömmel konstatáltam,hogy a többiek sem néztek ki jobban.

Még a végére egy vicces sztori.

Edzés végén Andival egyeztettük,hogy milyen edzésre megyünk a fittbalancére. Addig Kriszti lement a boltba vásárolni. Megbeszéltük a dolgokat és elmentünk a boltba a kassza elé. Kriszti tatyóját én vittem le. Höjj! Férfi! Aztán Kriszti kijött egy nagy szatyival és éppen ajánlottam volna fel,hogy majd viszem a szatyrát amikoris rájöttem,hogy ő erősebb nálam! A lópikulát viszem!  J Persze ezt poénnak kezeljétek J....pedig féligazság.

Igen jó érzés az, hogy az edzőtársaimmal (Kriszti, Andi, Évi, Tomi, Szabi) ilyen közeli kapcsolatot sikerült kialakítani. Egyre több programon veszünk részt közösen és jókat tudunk együtt nevetni. Csabit üldözzük a világ végére is J, megyünk Boot campre, fittbalancera, bortúrára.

És a végére hagytam azt, amire talán eddig a legbüszkébb vagyok és nem csak magam miatt, hanem a többiek miatt is. Talán ezzel a történettel lehetne legjobban kifejezni a Spárta lényegét.

A múlt edzésen igen kevesen voltunk (Kriszti, Évi, Andi, Tomi). Edzés végén brutál hasazás következett.

Hasprés 30 sec. Plank 30 sec. Néhány percig ezt cserélgettük majd 1 percre mentek fel a gyakorlatok majd a végén mondta Csabi, hogy plank és tartsuk...ameddig bírjuk...ha valaki leteszi a lábát kiesett.

Remegtem, izzadtam, fájt és 30 másodpercnél azt gondoltam,hogy vége! Ennyi volt! Kinéztem jobbra és mindenki tartotta magát. No, ha ők is, akkor én is!

1 perc telt el és néztem, ahogyan csöpög az izzadságom a földre. Megint megremegtem és egy kicsit helyzetet változtattam.  Egymásra néztünk, de nem voltunk hajlandóak feladni.

1 perc 30 másodperc.  A*%!”*”+!****.

2 perc telt el és az agyam nem kapott elég oxigént. Kicsit szédültem. A szívem lüktetett a végtagjaim fájtak. Lejjebb a segget följebb a hasat! Ismét edzőtáraimra pillantottam és bírták! Néhányuk visszanézett rám. Mindenki egymást chekkolta. Szerintem egymásnak erőt adtunk ezáltal. Ha ő is akkor én is! Amikor szavak nélkül TETTEKKEL vagy hatással más emberekre úgy, hogy ezáltal jobbá váljon. NEVER GIVE UP!

2 perc 30 másodperc  Ánulu enni banánát Mámmu!

Asszem 3 perc telt el amikor Csabi megkegyelmezett és azt mondta,hogy okés lábat letenni majd elismerését fejezte ki.

Köszönöm Nektek!

Ha ezt 7 különféle emberből 7 megcsinálta, akkor szerinted Neked ez nem menne?! Gyere el és próbáld ki!Menni fog!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr465532384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása