"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.09.08. 00:03 futaszabi

Handridszörtiszripojintszri

Újabb posttal jelentkezem, mintegy engedve a nyomásnak, ami rám hárul. Nem nagyon tudok ezzel mit kezdeni, de amikor az edzés előtt felelősségre vonnak, hogy miért nem született a legutóbbi alkalom után egy post, akkor az azért megsimogatja az önérzetem. Andi, itt a kért post :)

A múltkori spinning óta sajnos nem edzettem, eltelt megint két alkalom, hogy kihagytam az edzést. Ezen sürgősen változtatni kell. Az étkezésben kezdek visszatalálni a helyes útra, ma reggel például bundás kenyeret csináltam a többieknek, mert a lányok azt akartak enni: megsütöttem, majd míg ők falatoztak én is betoltam a zabomat. 

Az edzésre visszatérve. Az elmúlt hetek történései miatt a szokásosnál is fáradtabban érkeztem a terembe, viszont mindenkinél korábban. A pultnál álldogálva azon meditáltam éppen, hogy most még meggondolhatom magam, mert nincsen itt senki: ha kimegyek szó nélkül, a kutya nem veszi észre. Végignéztem magamon: az xxl-es póló már nagy, a gatya, mint a tehénen úgy áll. Friss vagyok a fáradtság ellenére is, elégedett és boldog. Mikor, ha nem most tudok még egy edzést végignyomni?

Gépiesen bediktáltam a nevem, megkaptam a vadonatúj törölközőm és a karszalagom. De mivel is dobjuk fel az edzést? Próbáljunk ki valami újat? L-carnitine. Legyen ez. Van adagolva? Van ampulla. Betolod és a katalizálja a zsírégetést. Egye fene, nem kerül sokba kipróbálom. 

Az L-carnitine tartalmú kiegészítők nagy segítséget jelentenek a diétában. Különösen hasznosak sportolás előtt, L-carnitine szedésével ugyanis elősegíthetjük a zsírok energiaként történő felhasználását. Az L-carnitine segíti a normális szívműködést, megakadályozza a tejsav felhalmozódását az izmokban, javítja az oxigénellátását, növeli az állóképességet és késlelteti a fáradtságot. A folyékony L-karnitin előnye a gyorsabb és tökéletesebb felszívódás, a kapszulás L-karnitin viszont jobban adagolható. /Forrás: http://shop.builder.hu webáruház/

Megittam a cuccot és vártam a hatást. Nem éreztem semmit. Egyelőre. 

Kezdődjön hát az edzés, de előtte méredzkedés: 133.9 kiló. Sub 134? Öröm van, Papi! :)

Az elmúlt hetekben a létszám stabilan 10 fölötti volt, és végre voltak fiúk is. Most megint 7-en vagyunk, ebből 4 lány. Szégyen. Csabi szerintem jó edző, bár tényleg nem az Énkicsipónim ment nála gyerekkorában, hanem az Elit alakulat délutánonként. Követel, de következetes. Végighajt a célig, de dicsér, ha eljutsz odáig.

Már a végső létszámnál láttam, hogy itt ma szívni fogunk. Igazam lett, a hatást a mai napig érzem az izmaimban. Tényleg le mertem ezt írni? Vannak rajtam izmok. El sem hiszem, de kezdek emberi formát ölteni a tükörben.

A kemény meg megint képviselte magát az edzésen: Andi, Geri, Gabi. Akikkel az első edzésen és azóta is mindegyiken találkoztam. Szép kis csapat. :)

Az edzésen a traktor gumi és a súlyokat tartó rúd (természetesen súlyokkal együtt) kapott nagy szerepet. Fekvőtámasz a rúdon, majd egy lendülettel fekve nyomás. 4x1 perc folyamatosan. Ezt követően homlokra engedés. Az első 2x1 percet 10 kilóval csináltuk, mint a lányok. Na, ez már tényleg megalázó volt. Felpakoltuk a 2x10 kilót és "meghaltunk", de megcsináltuk. Aztán volt még traktor gumin tolódzkodás, két gumira fellépés, gumira ugrálás, fekvőtámaszban gumira lépegetés, súlyokkal a kézben kitörés a végtelenségig ismételve.

Visszagondolva nagyon kemény edzés volt. Soha nem izzadtam még ennyire. A végén jutott el az agyamig, amit szerintem végig éreztem: nem vagyok fáradt. Csináltam becsülettel, mégsem fáradtam el annyira, mint máskor. Nem fájt éppen semmim, persze volt, hogy nem csináltam meg minden szériát teljesen, de sokkal tovább jutottam, mint máskor szoktam.

Nem akarom az egészet az l-carnitinre fogni, mert meggyőződésem, hogy egy része annak is placebo, mint a kávénál: valójában nem élénkít, csak azt képzeled róla. De mindenképpen dinamikusabb lettem tőle. Legközelebb még egy próbát teszek szerintem. Arról is fog post születni.

600px-NC_133.svg.pngA mérleg pedig nem hazudott a végén: 133.2 kiló.

Csabi, innen is üzenem: igazad lett, tényleg írtam :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr625500059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása