"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.12.04. 01:26 futaszabi

Vasárnap 18:00

Nagyon kemények vagyunk. Vasárnap este 18:00. Állunk az F1-ben a terem előtt. Várjuk, hogy kezdődjön a CrossFit óra. Úton idefelé azon gondolkodtam, vajon 5 főnél többen leszünk-e? 15-en lettünk...

Megint előítéletes voltam. Pedig Varga Zsolti esetében erre csúnyán ráfaragtam. Amikor Zsolti bejött az öltözőbe és kicsit bővebb ruhában megláttam, még meg is sajnáltam, hogy szegény nyüzüge gyerek eljött crossfitre, ugyan meddig fogja bírni. Azóta láttam pár videót a neten róla: elég meggyőző.

Gyimesi Gergővel is így voltam. Geri és Andi ódákat zengtek róla, hogy mennyire rendes stb. Aztán megérkezett az öltözőbe Gergő és elsőre róla sem mondtam volna meg, hogy crossfit edző. Egyébként tényleg nagyon rendes srác :)

Kezdődik az óra. Bemelegítés intenzíven, mert 3 feladatsor vár ránk.

I. feladatsor (10 percig folyamatosan, ismétlés számokra sajnos nem emlékszem biztosan)

1. kézbe két súlyzó (nekem 2 x 9 kg jutott), burpee - 9 db

2. burpee - boxra ugrás - leugrás a másik oldalon burpee - 15 db

3. trxbe láb beakaszt, fekvőtámasz tartás, lábbehúzás - 21 db

4. 50 db ugrálókötés

II. feladatsor (8 percig folyamatosan)

1. 20 db lebegő ülés

2. 20 db guggolásból felugrás

3. 20 db fekvőtámasz

III. feladatsor (10 percig folyamatosan)

1. kettlebell (2 db) felhúzás, kifordítás

2. rúd földről fel, szakítás

3. kézenállás, fekvőtámasz

4. trx segítségével evezés

Némi pihenővel eljutottunk az edzés végére, azonban Gergőnek volt még egy kis ideje, így aki akart maradhatott egy kis ráadásra. Senki nem távozott!!!

Néhány percig folyamatosan:

1 - 1 - 1 sumo deadlift, sparrow baggel guggolás, hasprés

2 - 2 - 2 sumo deadlift, sparrow baggel guggolás, hasprés

stbstb (8 ismétlésig jutottam)

Geri és Kriszta folyamatosan mellettem vagy inkább úgy mondanám, hogy a Kőbányai Különítményt egymás mellett edzett. Van még hova fejlődnöm, ahogy szétnéztem a teremben. És itt most nem arra gondolok, hogy ki mennyire izmost, hanem pl. kitartásban.

Gergő nagyon jó oktató. Mindig ott volt, ha már éppen kezdett volna szétesni a mozgásom, kijavított.

Összességében brutális óra volt, tuti, hogy nem utoljára voltam itt :)

Az étkezésen irgalmatlanul végigvittem a változásokat: reggelire zabpehely vízzel és némi aszalt gyümölccsel. Ebédre rizs és szárnyas valamilyen formában. Estére hamarosan érkezik a fehérjepor, addig marad a fehérje bevitel más módon: túró, sajt, tojásfehérje, némi hús. Nem vagyok rosszul, ez a legnagyobb tapasztalás az elmúlt időkből. Sokkal fittebbnek érzem magam.

Napközben is spartan fighteres és crossfites videókat nézek: szerintem addikt lettem... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr775674886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása