"...az én kitartásom, de a közös célunk..."

A blog annak érdekében jött létre, hogy megoszthassam a -remélem- kíváncsi olvasókkal fogyókúrám és edzéseim részleteit, mintegy támogatást nyújtva azoknak, akik hezitálnak, hogy rálépjenek-e az útra!

Arckönyv

Legutóbbi tevékenységek

Friss topikok

Címkék

5500 (1) Béci (1) Csesznok Laci (1) dk (1) ekiden (2) maraton (2) mátra (1) siófok (1) spar (3) speedkontroll (2) víz (1) Címkefelhő

2013.12.01. 11:51 futaszabi

Absztinencia

csütörtök...végre megint edzés...l-carnintine...szőlőcukor...törölköző...melyik a szekrényem?...ez a tiéd...jaj, a mérleg...átöltözöm...127.8 kg...megnyugodtam...talán életben hagy...de k***a régen voltam...

kezdődik...melegítünk...kiszalad...visszahátrál...fekvőtámaszból indul...begyorsul...sorverseny lesz...aki nem megy, fekvőtámaszt tart...ki megy kétszer?...Szabi, mert megérdemli...a szaros kis testeteket nem bírjátok el...dehogynem, majd meglátod...

3 állomás...mert minden állomás könnyen elfelejthető...step pad...helyben taposás...ésatöbbi...egy srác rosszul...lelket öntök...én is voltam rosszul...köszszépenabiztatást...

Schmidtmikiből kettő van...melyik melyik?....ikerviccek...biztos nem hallottak még egyet sem...jóhangulat...röhögés...nyögés...izzadtság...gyötrelem...jóhangulat...

motivációs videók...visszaidézem a délelőttit...nyomom tovább...nem bírom...dehogynem...győz a jobbik énem...

nyomom...még bírnám...már vége?...jééé, van bordám...hé, csajok, nem nézni a bugyikámat...jóhangulat tetőfokon...best edzés ever...

boldog vagyok...rossz a protein szelet...a turmix legalább jó...mennyi a mérleg?...127.2 kg....lement 0.6...király...

meglesz a 120 idén?...ha nyomod rendesen?!...nyomom...kaján változtatok...reggelire zabkása...hú, de rossz...ebédre hal...nem szeretem, de elszánt vagyok...utálom a halat...de most az is jólesik...

még egy fogadalom: amíg nincs meg a 105 kg nem iszok alkoholt...nehéz lesz tartani...a következő hétvége: jeles alkalom az egyetlen kivétel...utána nyista alkohol...pókerezni kocsival?! ... :)

jövőre spartan race...készülni kell...kemény leszek...és elszánt...már nem csak a fogyás hajt...más célokat is kitűztem...nem érdekel más vélemény...rá akarok hasonlítani, legalább egy kicsit...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://futaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr425669817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása